LOG IN BLIV MEDLEM
  • English
  • Dansk
Kontakt os

Adresse

Rygards Alle 1
2900 Hellerup
Tlf: 3946 3600
Jura tlf: 3190 3600
pd@pharmadanmark.dk

Sekretariatets åbningstider

Telefonisk

Mandag - torsdag 09.30 - 16.00
Fredag 09.30 - 14.00

På adressen

Mandag - torsdag 09.30 - 16.00
Fredag 09.30 - 14.00
Navn Stilling Telefon E-mail
Andreas Thilqvist Konsulent 39463626 at@pharmadanmark.dk
Anne Simonsen Regnskabsassistent 3946 3617 as@pharmadanmark.dk
Annette Meyer Økonomi- og administrationschef 39463639 am@pharmadanmark.dk
Arendse Veirø Jurist ​3946 3638 ave@pharmadanmark.dk
Bente Gade Chef for ledelsessekretariatet 39463621 bg@pharmadanmark.dk
Bo Ekkert Knudsen Juridisk chef, advokat 39463633 bek@pharmadanmark.dk
Carsten Mandrup Olsen Servicemedarbejder 39463608 co@pharmadanmark.dk
Casper Gad Advokat 39463627 cg@pharmadanmark.dk
Christian K. Thorsted Kommunikationschef 39463614 ckt@pharmadanmark.dk
Frederik Kragh Nielsen Politisk konsulent 39463636 fkn@pharmadanmark.dk
Iben Treebak ​Konsulent, Karriere & Udvikling 39463618 ibt@pharmadanmark.dk
Jeannette Petersen Assistent 39463607 jp@pharmadanmark.dk
Lotte Skovdal PA og arrangementskoordinator 39463609 lsk@pharmadanmark.dk
Malene Dalmark Espeland Kommunikationskonsulent 39463634 mde@pharmadanmark.dk
Marie Fog Lægemiddelfaglig konsulent 39463619 mf@pharmadanmark.dk
Natasia Lykkeholm Klausen Advokat 39463636 nlk@pharmadanmark.dk
Pressetelefon 21768404 redaktionen@pharmadanmark.dk
Rikke Løvig Simonsen Formand for Pharmadanmark 31240265 rls@pharmadanmark.dk
Robert Barrit Sørensen Jurist 39463635 rbs@pharmadanmark.dk
Sarah Piil Kommunikationskonsulent 39463637 ssp@pharmadanmark.dk
Susie Stærk Ekstrand Adm. direktør 30178865 se@pharmadanmark.dk
Trine Wesselhoff Public affairs chef 21455541 tw@pharmadanmark.dk
39 46 36 00
Du er her:
Hjem - Audit specialist

Audit specialist

Audit specialist
Dansk

Sammen med de offentlige sygehusapoteker har vi implementeret en fælles auditfunktion, der skal sikre audits af kontrakttagere og leverandører relateret til sygehusapotekernes produktion. Vi søger en specialist til at fortsætte de igangværende aktiviteter på området. Så har du erfaring med QA-relateret arbejde inden for lægemiddelindustrien, og drømmer du om et job, hvor mulighederne for at dygtiggøre dig går hånd i hånd med ansvar og en alsidig hverdag, så behøver du ikke at lede længere.  

Amgros ejer markedsføringstilladelserne på SAD-lægemidlerne, som er de registrerede produkter, der sygehusapotekerne, producerer. Dermed er vi ansvarlig for registreringsdokumentationen. Derudover supporterer vi sygehusapotekerne på flere områder inden for fremstilling af lægemidler som råvareindkøb, audits, specifikationer, reklamationer og etiketter. 

Kvalitetsaudits i tæt samarbejde med sygehusapotekerne

I tæt samarbejde med sygehusapotekerne bliver din primære opgave at sikre audits af kontraktagere og leverandører, herunder bl.a. at: 

  • udarbejde og vedligeholde en fælles national auditplan  
  • planlægge audits, indgå aftale om auditdato og koordinere eventuel deltagelse fra sygehusapotekerne og Amgros 
  • udføre udvalgte audits som lead auditor - herunder udarbejde auditrapport - du skal regne med at gennemføre cirka 15 audits om året både i Danmark og i udlandet. Du skal derfor også være indstillet på, at du af og til har arbejdsdage på sygehusapotekerne  
  • koordinere indkøb af auditrapporter eller audits med eksterne konsulenter 
  • følge op på udførte audits 

Derudover skal du også løse opgaver, som er forankret i Amgros bl.a.: 

  • være med til at udarbejde og vedligeholde af fælles auditplaner og system for audits  
  • udføre selvinspektioner i Amgros 

Du vil organisatorisk høre til i afdelingen for Kvalitet og Lægemiddelregistrering og arbejde tæt sammen med sygehusapoteker, kontrakttagere og leverandører.  

Positiv holdspiller med erfaring fra QA-relateret arbejde 

Vi forventer, at du har en relevant uddannelse, minimum to års erfaring fra QA-relateret arbejde i en lægemiddelvirksomhed og et stort kendskab til GMP og ISO-standarder. 

Du træffer beslutninger selvstændigt, tør udfordre dig selv og andre, og det er helt naturligt for dig at være initiativrig. Du kan lide at være en del af et dynamisk team og er en holdspiller med godt humør. Din store kontaktflade til interne såvel som eksterne samarbejdspartnere, herunder sygehusapotekerne, stiller store krav til din evne til at facilitere samt skabe og vedligeholde gode og konstruktive relationer. Du forstår at følge vedholdende op på de enkelte sager og er struktureret og grundig i din arbejdsform. Som person er du udadvendt, positiv og dygtig til at kommunikere - mundtligt og skriftligt på såvel dansk som engelsk.  

Kvalitet og Lægemiddelregistrering – din nye afdeling 

Vi er 14 medarbejdere i afdelingen for Kvalitet og Lægemiddelregistrering. Vi har en høj faglighed og mange års erfaring med opgaver som fx at udarbejde råvare- og emballagespecifikationer, analysemetoder, reklamationer, holdbarhed, etiketter og at koordinere produktion. Vores arbejdsmiljø er uformelt og åbent, og vi har det rigtig godt i hinandens selskab. Vi har selvfølgelig perioder, hvor vi har meget travlt, men prioriterer en fornuftig work-life balance. 

Spørgsmål og ansøgningsfrist  

Lyder jobbet og udfordringerne interessante, så send din ansøgning senest den 22. april 2018. 

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Kvalitet og Lægemiddelfremstilling Dorthe Lindegaard på telefon 5116 6058. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

Søg stillingen

< Tilbage

@ 2017 Pharmadenmark    CVR 65250314 Forside Aktuelt Forside Forside