LOG IN BLIV MEDLEM
  • English
  • Dansk
Kontakt os

Adresse

Rygårds Alle 1
2900 Hellerup
3946 3600
Jura 3946 3605
Presse 2176 8404
Karriere 3946 3630 pd@pharmadanmark.dk

Sekretariatets åbningstider

Mandag - torsdag 9.30-16.00
Fredag 9.30-14.00
Navn Stilling Telefon E-mail
Anders Rune Bjerrum Chef for politik, kommunikation og presse 2989 3169 ab@pharmadanmark.dk
Andreas Thilqvist Marketingansvarlig 2893 3311 at@pharmadanmark.dk
Annette Meyer Økonomi- og administrationschef 3946 3600 am@pharmadanmark.dk
Arendse Veirø Specialkonsulent, cand. jur. 3946 3638 ave@pharmadanmark.dk
Casper Gad Advokat 3946 3627 cg@pharmadanmark.dk
Christian K. Thorsted Kommunikationschef 2176 8404 ckt@pharmadanmark.dk
Danny Bukh Almstrup Chefkonsulent 3946 3632 dba@pharmadanmark.dk
Gry Hamborg Advokat 3946 3635 gh@pharmadanmark.dk
Hanne Højholdt Adamsen Juridisk chefkonsulent 3946 3612 hha@pharmadanmark.dk
Iben Treebak Chefkonsulent, karriere & netværk 3946 3618 ibt@pharmadanmark.dk
Julie Johnsen Juridisk chef, advokat 3946 3622 jujo@pharmadanmark.dk
Julie Strægaard PA for ledelsen 3132 6212 js@pharmadanmark.dk
Karin Ortmann Servicemedarbejder 4084 9833 ko@pharmadanmark.dk
Lotte Skovdal PDA-sagsbehandler og arrangementskoordinator 3946 3609 lsk@pharmadanmark.dk
Maria Stove Kommunikationskonsulent 3946 3600 ms@pharmadanmark.dk
Marie Fog Faglig chefkonsulent 3025 5311 mf@pharmadanmark.dk
Mathilde Bak Advokatfuldmægtig 3946 3629 mba@pharmadanmark.dk
Natasia Lykkeholm Klausen Advokat Barselsorlov nlk@pharmadanmark.dk
Nina Lund-Andersen Advokat 3946 3614 nla@pharmadanmark.dk
Rikke Løvig Simonsen Formand for Pharmadanmark 3124 0265 rls@pharmadanmark.dk
Sarah Piil Kommunikationskonsulent Barselsorlov ssp@pharmadanmark.dk
Simone Skovvart Piil Studentermedhjælper 3946 3606 spi@pharmadanmark.dk
Susanne Vodstrup Receptionist 3946 3607 sv@pharmadanmark.dk
Susie Stærk Ekstrand Adm. direktør 3017 8865 se@pharmadanmark.dk
Du er her:
Home - Billev Pharma ApS søger specialist til Regulatory Affairs

Billev Pharma ApS søger specialist til Regulatory Affairs

Billev Pharma ApS søger specialist til Regulatory Affairs
Dansk

Billev Pharma ApS er et specialiseret konsulentfirma, hvis fokusområde er rådgivning af kunder om registrering og vedligeholdelse af humane og veterinære lægemidler i EU. Vi tilbyder services inden for Regulatory Affairs, Pharmacovigilance, QA/QC, GDP, GMP og oversættelse.

Vi er 20 engagerede medarbejdere, som trives med en spændende og travl hverdag, som kun kan hænge sammen, fordi vi er et godt team.

Vores regulatoriske opgaver favner bredt. Vi arbejder med alle typer procedurer, både i Europa og globalt. 

Vi udvider og mangler derfor en erfaren specialist til vores regulatoriske team. 

Er du den kollega vi leder efter?

Ved du en masse om registrering og har særlig interesse i godkendelsesprocedurer og modul 1? Kunne du tænke dig at arbejde i et uformelt og fagligt miljø med kompetente kollegaer? Er du engageret i dit fag, sætter du høje standarder for din egen indsats, og deler din viden med kollegerne?  

Så håber vi, at du vil søge jobbet hos os.

Dine primære opgaver
Det gennemgående for dit arbejde vil være at yde strategisk rådgivning til vore kunder, være tovholder for ansøgninger om nye markedsføringstilladelser og variationer herunder stå for udarbejdelsen af den administrative del (modul 1), publicere i eCTD/VNeeS samt have den løbende kommunikation med myndigheder og vores kunder.

Vi forventer, at du

  • Har en baggrund som farmaceut eller anden lægemiddelakademiker.
  • Har minimum 5 års erfaring med europæiske procedurer (DCP, MRP, CP) og gerne også med FDA procedurer. 
  • Trives med at arbejde selvstændigt og struktureret i samarbejde med kollegaer.
  • Behersker dansk (skandinavisk) og engelsk i både skrift og tale.
  • Arbejder grundigt, og følger sagen helt til dørs.
  • Udvikler løbende dine kompetencer på det fagområde du arbejder med og deler gerne din viden.
  • Har lyst til at engagere dig i teamet og bidrage til Billev Pharmas stærke kollegiale sammenhold.

Vi tilbyder

  • Et spændende og selvstændigt job, hvor du vil have kontakt til kunder og myndigheder.
  • Alsidige arbejdsopgaver og gode muligheder for udvikling af såvel faglige som personlige kompetencer.
  • Stor grad af frihed under ansvar.
  • Fleksible arbejdsforhold (arbejdstider, deltid, hjemmearbejde) og mange andre personalegoder.
  • Et uformelt miljø med få interne møder og løbende sparring med dine kollegaer.
  • En stærk virksomhedskultur, hvor der er er fokus på sammenhold, engagement og høj faglighed.
  • 15 engagerede og kompetente kollegaer, der arbejder med registrering. 
  • At investere i at holde din faglige viden opdateret.

Stillingen er som udgangspunkt 37 timer om ugen. 

Ansættelsessted
Det daglige arbejde foregår primært fra vores kontor på Slotsmarken 10 i Hørsholm. Dog arbejder vi mest hjemmefra her under Corona. 

Ansættelsestidspunkt og -proces
Da vi ønsker at ansætte vores kollega hurtigst muligt og derfor planlægger at holde samtaler løbende, vil vi opfordre dig til at sende din ansøgning og dit CV hurtigst muligt og senest d. 6. december 2020. Pga. Corona skal du være forberedt på, at første-samtalerne kan foregå via Teams. 

Kontakt og ansøgning
Kunne du tænke dig at arbejde hos os i Billev Pharma? Skriv en ansøgning til os og send den sammen med dit CV på e-mail til hello@billevpharma.dk. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Head of Regulatory Affairs, Karen Jensen på mobil 5332 6116/e-mail karen.jensen@billevpharma.dk eller Director & Owner, Anja van Arkens på mobil 2810 1608/e-mail anja.arkens@billevpharma.dk

< Tilbage

Pharmadanmark    CVR 65250314