LOG IN BLIV MEDLEM
  • English
  • Dansk
Kontakt os

Adresse

Rygårds Alle 1
2900 Hellerup
Tlf: 3946 3600
Jura tlf: 3946 3605
Presse tlf: 2176 8404 pd@pharmadanmark.dk

Sekretariatets åbningstider

Mandag - torsdag 9.30-16.00
Fredag 9.30-14.00
Navn Stilling Telefon E-mail
Andreas Thilqvist Konsulent 2893 3311 at@pharmadanmark.dk
Annette Meyer Økonomi- og administrationschef 3946 3600 am@pharmadanmark.dk
Arendse Veirø Specialkonsulent, cand. jur. Barselsorlov ave@pharmadanmark.dk
Bente Gade Chef for ledelsessekretariatet 5121 0661 bg@pharmadanmark.dk
Casper Gad Advokat Barselsorlov cg@pharmadanmark.dk
Cecillie B. Jakobsen Økonomi- og Administrationsmedarbejder 39463611 cj@pharmadanmark.dk
Christian K. Thorsted Kommunikationschef 2176 8404 ckt@pharmadanmark.dk
Frederik Kragh Nielsen Politisk konsulent 2448 6266 fkn@pharmadanmark.dk
Gry Hamborg Advokat 3946 3635 gh@pharmadanmark.dk
Iben Treebak Chefkonsulent, Karriere & Netværk 3946 3618 ibt@pharmadanmark.dk
Jakob Ørum Jørgensen Advokatfuldmægtig 3946 3615 jj@pharmadanmark.dk
Julie Strægaard PA for ledelsen 3132 6212 js@pharmadanmark.dk
Karin Ortmann Servicemedarbejder 4084 9833 ko@pharmadanmark.dk
Kristine Hedegaard Jurist 3946 3623 kh@pharmadanmark.dk
Lotte Skovdal PDA sagsbehandler og arrangementskoordinator 3946 3609 lsk@pharmadanmark.dk
Mai-Brit Ladekarl Karrierevejleder 3946 3628 mbl@pharmadanmark.dk
Malene Dalmark Espeland Kommunikationskonsulent 3010 2277 mde@pharmadanmark.dk
Marie Fog Faglig chefkonsulent 3025 5311 mf@pharmadanmark.dk
Natasia Lykkeholm Klausen Advokat Barselsorlov nlk@pharmadanmark.dk
Rikke Løvig Simonsen Formand for Pharmadanmark 3124 0265 rls@pharmadanmark.dk
Sarah Piil Kommunikationskonsulent 6168 9854 ssp@pharmadanmark.dk
Simone Skovvart Piil Studentermedhjælper 3946 3606 spi@pharmadanmark.dk
Susanne Vodstrup Receptionist 3946 3607 sv@pharmadanmark.dk
Susie Stærk Ekstrand Adm. direktør 3017 8865 se@pharmadanmark.dk
Troels Yde Toftdahl Politisk Chef 4146 3626 tyt@pharmadanmark.dk
Du er her:
Hjem - Afdelingsleder til Cytostatikaproduktionen

Afdelingsleder til Cytostatikaproduktionen

Afdelingsleder til Cytostatikaproduktionen
Udefinereret

Da vores nuværende afdelingsleder for Cytostatikaproduktionen går på efterløn, søger Sygehusapoteket Region Nordjylland en afdelingsleder til tiltrædelse 01.05.2020 eller snarest muligt derefter. Er du farmaceut eller har en tilsvarende lægemiddelakademisk uddannelse, så har du nu mulighed for, at søge en spændende stilling, hvor du får rig mulighed for at udnytte dit fulde ledelsespotentiale.

Hvem er vi
I Cytostatikaproduktionen fremstiller vi kemokure, akutbakker og antibiotikakits. Kemokure fremstilles 365 dage om året som dag til dag produktion. Som afdelingsleder i Cytostatikaproduktionen vil du få personaleansvar for 2 farmaceuter, 2 driftskoordinatorer, 16 farmakonomer, 9 laboranter og 4 produktionsmedarbejdere.

Cytostatikaproduktionen udgør sammen med Serviceproduktionen, Teknisk afdeling og Produktionsstaben den samlede produktionsfunktion, hvor vi i alt er ca. 80 ud af Sygehusapoteket Region Nordjyllands 200 ansatte.

Du kan læse mere om Sygehusapotekets kernefortælling på vores hjemmeside.

Jobbet
Ledelsesmæssigt vil du - sammen med dine to driftskoordinatorer - få ansvaret for afdelingen med reference til produktionschefen. Du vil indgå i produktionsfunktionens ledelsesteam samtidig med, at du indgår i Sygehusapotekets ledelsesteam. Det giver dig mulighed for at sparre med dygtige og erfarne ledere, og derigennem udvikle dine ledelseskompetencer.
Du vil få ansvaret for at skabe balance mellem at sikre driften, hvor der er produktion af kemokure 365 dage om året fordelt på to matrikler, samtidig med at du får ansvaret for, at omsætte Sygehusapotekets strategiske indsatsområder til handling i egen afdeling.

Du kan læse mere om vores tilgang til ledelse i Sygehusapotekets ledelsesgrundlag som du finder på vores hjemmeside.

Fagligt kræver jobbet, at du kan håndtere en høj grad af faglig kompleksitet, og samtidig er dygtig i dybden indenfor dit faglige område. Fagligt bliver du ansvarlig for produktionsmetoder, arbejdsgange, udarbejdelse og vedligeholdelse af hovedforskrifter og instruktioner, produktionsgodkendelse af færdigvarer samt lægemiddelformulering af nye produkter.

I din tilgang er du løsningsorienteret – det gælder både forhold af faglig og personalemæssig karakterer -  du holder fanen højt når det gælder GMP, og kan samtidig agere rettidigt. Det er dit ansvar at sikre en effektiv, tilpasningsdygtig og driftssikker produktion på et højt kvalitetsniveau.

Det er vigtigt at du vedvarende er i en god forståelse af din omverden og dine interessenters efterspørgsel. Du skal derfor, gennem kommunikation med de forbrugende afdelinger, afklare disses behov for produkter og ydelser.

Baggrund og kompetencer
Du er sandsynligvis farmaceut, eller har en tilsvarende lægemiddelakademisk uddannelse. Du har en solid ledelsesforståelse, og kan koble strategi med praksis. Vi forudsætter, at du er en dygtig personaleleder, der kan vise en klar retning med tydelige rammer, og kan skabe forståelse og mening hos medarbejderne, så der dermed skabes et miljø, hvor der er frihed under ansvar, mulighed for at præstere, og der dermed skabes trivsel og arbejdsglæde.

Det er vigtigt at du er en synlig leder, der kan sætte dig selv i spil, også i de vanskelige situationer. Du trives med, og har erfaring med, at lede gennem andre.

Vi forventer, at du har relevant erhvervserfaring. Specielt lægges der vægt på ledelseserfaring. Erfaring med cytostatikaproduktion eller anden lægemiddelproduktion er ønskelig, men ikke et krav.

Du er som person åben og tillidsskabende, har humor, tager initiativ og kan uddelegere og prioritere, du kan sætte klare mål og synliggøre processer, og er vedholdende. Du behersker dansk på et meget højt niveau.

Vi tilbyder
Et spændende og udviklende lederjob, hvor du vil få brug for flere sider af din personlighed og ledelsesmæssige erfaringer og faglige viden. Du kan forvente at komme ind i en afdeling med et godt samarbejde og en god blanding af erfarne og nye medarbejdere, som alle er dedikerede til deres arbejde. Der er gode muligheder for sparring med de øvrige afdelingsledere samt en stor kontaktflade til de andre afdelinger på Sygehusapoteket. Der er mulighed for lederuddannelse og kompetenceudvikling.

Vi er organiseret i en flad struktur hvor vi har nem adgang til hinanden. Vi oplever at det fremmer kommunikationen og beslutningsprocessen.

Yderligere oplysninger
Hvis du synes ovenstående har vakt din interesse, og du har brug for yderligere oplysninger eller har et par spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte produktionschef Ib Rasmussen på tlf. 41 31 88 62, som træffes bedst kl. 12-13.

Du kan læse mere om os på http://www.rn.dk/sygehusapoteket

Ansøgning
Din ansøgning, med cv, eksamenspapirer og eventuelle bilag, skal være os i hænde senest d. 9. februar 2020, og sendes via Region Nordjyllands elektroniske ansøgningssystem.
Vi forventer, at første samtale afholdes den 28.02.2020.
Ved en eventuel anden samtalerunde, skal du være indstillet på at besvare en personlighedstest.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Til stillingen er der fuldt arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
I forbindelse med ansættelse indhentes straffeatte

Da vores nuværende afdelingsleder for Cytostatikaproduktionen går på efterløn, søger Sygehusapoteket Region Nordjylland en afdelingsleder til tiltrædelse 01.05.2020 eller snarest muligt derefter. Er du farmaceut eller har en tilsvarende lægemiddelakademisk uddannelse, så har du nu mulighed for, at søge en spændende stilling, hvor du får rig mulighed for at udnytte dit fulde ledelsespotentiale.

Hvem er vi
I Cytostatikaproduktionen fremstiller vi kemokure, akutbakker og antibiotikakits. Kemokure fremstilles 365 dage om året som dag til dag produktion. Som afdelingsleder i Cytostatikaproduktionen vil du få personaleansvar for 2 farmaceuter, 2 driftskoordinatorer, 16 farmakonomer, 9 laboranter og 4 produktionsmedarbejdere.

Cytostatikaproduktionen udgør sammen med Serviceproduktionen, Teknisk afdeling og Produktionsstaben den samlede produktionsfunktion, hvor vi i alt er ca. 80 ud af Sygehusapoteket Region Nordjyllands 200 ansatte.

Du kan læse mere om Sygehusapotekets kernefortælling på vores hjemmeside.

Jobbet
Ledelsesmæssigt vil du - sammen med dine to driftskoordinatorer - få ansvaret for afdelingen med reference til produktionschefen. Du vil indgå i produktionsfunktionens ledelsesteam samtidig med, at du indgår i Sygehusapotekets ledelsesteam. Det giver dig mulighed for at sparre med dygtige og erfarne ledere, og derigennem udvikle dine ledelseskompetencer.
Du vil få ansvaret for at skabe balance mellem at sikre driften, hvor der er produktion af kemokure 365 dage om året fordelt på to matrikler, samtidig med at du får ansvaret for, at omsætte Sygehusapotekets strategiske indsatsområder til handling i egen afdeling.

Du kan læse mere om vores tilgang til ledelse i Sygehusapotekets ledelsesgrundlag som du finder på vores hjemmeside.

Fagligt kræver jobbet, at du kan håndtere en høj grad af faglig kompleksitet, og samtidig er dygtig i dybden indenfor dit faglige område. Fagligt bliver du ansvarlig for produktionsmetoder, arbejdsgange, udarbejdelse og vedligeholdelse af hovedforskrifter og instruktioner, produktionsgodkendelse af færdigvarer samt lægemiddelformulering af nye produkter.

I din tilgang er du løsningsorienteret – det gælder både forhold af faglig og personalemæssig karakterer -  du holder fanen højt når det gælder GMP, og kan samtidig agere rettidigt. Det er dit ansvar at sikre en effektiv, tilpasningsdygtig og driftssikker produktion på et højt kvalitetsniveau.

Det er vigtigt at du vedvarende er i en god forståelse af din omverden og dine interessenters efterspørgsel. Du skal derfor, gennem kommunikation med de forbrugende afdelinger, afklare disses behov for produkter og ydelser.

Baggrund og kompetencer
Du er sandsynligvis farmaceut, eller har en tilsvarende lægemiddelakademisk uddannelse. Du har en solid ledelsesforståelse, og kan koble strategi med praksis. Vi forudsætter, at du er en dygtig personaleleder, der kan vise en klar retning med tydelige rammer, og kan skabe forståelse og mening hos medarbejderne, så der dermed skabes et miljø, hvor der er frihed under ansvar, mulighed for at præstere, og der dermed skabes trivsel og arbejdsglæde.

Det er vigtigt at du er en synlig leder, der kan sætte dig selv i spil, også i de vanskelige situationer. Du trives med, og har erfaring med, at lede gennem andre.

Vi forventer, at du har relevant erhvervserfaring. Specielt lægges der vægt på ledelseserfaring. Erfaring med cytostatikaproduktion eller anden lægemiddelproduktion er ønskelig, men ikke et krav.

Du er som person åben og tillidsskabende, har humor, tager initiativ og kan uddelegere og prioritere, du kan sætte klare mål og synliggøre processer, og er vedholdende. Du behersker dansk på et meget højt niveau.

Vi tilbyder
Et spændende og udviklende lederjob, hvor du vil få brug for flere sider af din personlighed og ledelsesmæssige erfaringer og faglige viden. Du kan forvente at komme ind i en afdeling med et godt samarbejde og en god blanding af erfarne og nye medarbejdere, som alle er dedikerede til deres arbejde. Der er gode muligheder for sparring med de øvrige afdelingsledere samt en stor kontaktflade til de andre afdelinger på Sygehusapoteket. Der er mulighed for lederuddannelse og kompetenceudvikling.

Vi er organiseret i en flad struktur hvor vi har nem adgang til hinanden. Vi oplever at det fremmer kommunikationen og beslutningsprocessen.

Yderligere oplysninger
Hvis du synes ovenstående har vakt din interesse, og du har brug for yderligere oplysninger eller har et par spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte produktionschef Ib Rasmussen på tlf. 41 31 88 62, som træffes bedst kl. 12-13.

Du kan læse mere om os på http://www.rn.dk/sygehusapoteket

Ansøgning
Din ansøgning, med cv, eksamenspapirer og eventuelle bilag, skal være os i hænde senest d. 9. februar 2020, og sendes via Region Nordjyllands elektroniske ansøgningssystem.
Vi forventer, at første samtale afholdes den 28.02.2020.
Ved en eventuel anden samtalerunde, skal du være indstillet på at besvare en personlighedstest.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Til stillingen er der fuldt arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
I forbindelse med ansættelse indhentes straffeattest. Ansættelsen er betinget af godkendelse af denne.

Søg stilling

st. Ansættelsen er betinget af godkendelse af denne.

Søg stilling

< Tilbage

@ 2017 Pharmadenmark    CVR 65250314