LOG IN BLIV MEDLEM
  • English
  • Dansk
Kontakt os

Adresse

Rygårds Alle 1
2900 Hellerup
3946 3600
Jura 3946 3605
Presse 2989 3169
Karriere 3946 3630 pd@pharmadanmark.dk

Sekretariatets åbningstider

Mandag - torsdag 9.30-16.00
Fredag 9.30-14.00
Navn Stilling Telefon E-mail
Anders Rune Bjerrum Chef for politik, kommunikation og presse 2989 3169 ab@pharmadanmark.dk
Andreas Thilqvist Marketingansvarlig 2893 3311 at@pharmadanmark.dk
Annette Meyer Økonomi- og administrationschef 3946 3600 am@pharmadanmark.dk
Arendse Veirø Specialkonsulent, cand. jur. 3946 3638 ave@pharmadanmark.dk
Casper Gad Advokat 3946 3627 cg@pharmadanmark.dk
Christian K. Thorsted Kommunikationschef 2176 8404 ckt@pharmadanmark.dk
Danny Bukh Almstrup Chefkonsulent 3946 3632 dba@pharmadanmark.dk
Gry Hamborg Advokat 3946 3635 gh@pharmadanmark.dk
Hanne Højholdt Adamsen Juridisk chefkonsulent 3946 3612 hha@pharmadanmark.dk
Iben Treebak Chefkonsulent, karriere & netværk 3946 3618 ibt@pharmadanmark.dk
Julie Johnsen Juridisk chef, advokat 3946 3622 jujo@pharmadanmark.dk
Julie Strægaard PA for ledelsen 3132 6212 js@pharmadanmark.dk
Karin Ortmann Servicemedarbejder 4084 9833 ko@pharmadanmark.dk
Lotte Skovdal PDA-sagsbehandler og arrangementskoordinator 3946 3609 lsk@pharmadanmark.dk
Maria Stove Kommunikationskonsulent 3946 3600 ms@pharmadanmark.dk
Marie Fog Faglig chefkonsulent 3025 5311 mf@pharmadanmark.dk
Mathilde Bak Advokatfuldmægtig 3946 3629 mba@pharmadanmark.dk
Natasia Lykkeholm Klausen Advokat Barselsorlov nlk@pharmadanmark.dk
Nina Lund-Andersen Advokat 3946 3614 nla@pharmadanmark.dk
Rikke Løvig Simonsen Formand for Pharmadanmark 3124 0265 rls@pharmadanmark.dk
Sarah Piil Kommunikationskonsulent 6168 9854 ssp@pharmadanmark.dk
Simone Skovvart Piil Studentermedhjælper 3946 3606 spi@pharmadanmark.dk
Susanne Vodstrup Receptionist 3946 3607 sv@pharmadanmark.dk
Susie Stærk Ekstrand Adm. direktør 3017 8865 se@pharmadanmark.dk
Du er her:
Home - Projektleder med flair for implementering af udstyr, IT og nye faciliteter i medicinalbranchen

Projektleder med flair for implementering af udstyr, IT og nye faciliteter i medicinalbranchen

Projektleder med flair for implementering af udstyr, IT og nye faciliteter i medicinalbranchen
Udefinereret

Er du en erfaren projektleder med mod på nye udfordringer og har du lyst til at være ansvarlig for at drive projekter i en medicinalvirksomhed? – så er du måske vores nye projektleder.
 
Sygehusapoteket Region Nordjylland er i proces med at anskaffe og implementere en plukkerobot – projektet vil være din første opgave, hvorefter andre vil følge. Du vil som projektleder skulle overtage og videreføre projektet i tæt dialog med ledelsen og andre kolleger på Sygehusapoteket. Der er tale om en fast stilling på fuld tid.
 
Om os
Sygehusapoteket er en virksomhed under Region Nordjylland. Sygehusapoteket understøtter sikre og effektive medicineringsforløb for nordjyske patienter. Vi arbejder med fremstilling og forsyning af lægemidler, data og farmaceutiske serviceydelser. Det er vigtigt for os, at vi hele tiden udvikler vores produkter og ydelser, og at disse er økonomisk fordelagtige og lever op til gældende kvalitetskrav.

Som projektleder vil du organisatorisk blive tilknyttet Produktionsstaben, hvor vi er 11 AC’ere, der arbejder med projektledelse, kliniske forsøg, kvalificering og validering, produktionskontrol og frigivelse, support til andre afdelinger med mere.
 
Om projekterne
Plukkerobot
Sygehusapoteket benytter i dag en ældre semi-automatisk løsning til lagring af medicin. Der skal implementeres en ny løsning, inkl. udbud og kvalificering op til farmabranchens specifikke krav. Den fysiske løsning forventes at være lagerrobot med fuldautomatiske indlagringsenheder, der integreres med et conveyor system til transportkasser, der bruges til transport af medicin ud til hospitaler. Der skal afklares integration til Sygehusapotekets ERP-system (ApoVision) samt foretages GxP-test (FAT/SAT, IQ, OQ og PQ) i henhold til principperne i GDP/GMP og GAMP.
 
Sideløbende med plukkerobotprojektet, og når dette er afsluttet, vil du skulle varetage andre projekter, der er undervejs.

Beredskabsplan for forsyningssikkerhed
Udarbejdelse af beredskabsplan for produktion af lægemidler. Beredskabsplanen baseres på en risikovurdering af kritikalitet af lægemidler og lægemiddelgrupper i forhold til klinikkens anvendelse og tilgængelighed af andre løsninger, produktionslokaler og disses driftssikkerhed samt beslutning om de forskellige produktionszoners anvendelse og fordeling ift. produktgrupper mv.

Etablering af produktionslokaler på Nyt Aalborg Universitetshospital
Sygehusapoteket råder i dag over lokaler i Medicinerhuset og på Porsvej til fremstilling af kemokure, antibiotika og andre lægemidler. Der er bevilget midler til etablering af produktionsfaciliteter til produktion af kemokure og antibiotikablandinger på Nyt Aalborg Universitetshospital. Opgaven omfatter bl.a. design, udbud, byggeproces, kvalificering iht. GMP samt ibrugtagning.

Jobbet er noget for dig, hvis du er udadvendt og hurtigt kan sætte dig ind i problematikker, der er meget forskelligartede og samtidig kan prioritere disse løbende. Der er tale om en nyoprettet stilling og derfor får du mulighed for at være involveret i udformningen af rollen som projektleder.
 
Om dig:
Du har en videregående uddannelse inden for sundheds- eller naturvidenskab - ingeniør, cand. scient, farmaceut eller lignende - gerne med projektleder (eller tilsvarende) erfaring inden for medicinalbranchen. Erfaring med EU GMP regler, ISO eller andre kvalitetsstyringssystemer er en stor fordel.
 
Vi søger en projektleder, der af natur har gennemslagskraft, arbejder struktureret og evner at finde balancen mellem detaljer og tid.
 
Faglige kvalifikationer:

  • Har interesse for og gerne erfaring med udstyr, lokaler og IT i farmabranchen, herunder projekter med tekniske elementer.
  • Har erfaring fra en større offentlig eller privat virksomhed
  • Har erfaring med projekter, hvor udstyr og lokaler er kvalificerede iht. GMP                 
  • Har erfaring med projekter, hvor IT-systemet er valideret i henhold til GAMP eller tilsvarende
  • Kan kommunikere både skriftligt og mundtligt i et flydende og letforståeligt dansk til flere forskellige målgrupper, fx på tværs af både det tekniske og det forretningsmæssige domæne
  • Kan balancere forholdet mellem projektets styringsparametre, også i pressede perioder

Erfaring med og evt. certificering i PRINCE2 vil vægte positivt (Andre projektmodeller eller certificeringer vil også have interesse)
 
Personlige kvalifikationer:

  • Erfaren holdspiller der tør gå forrest
  • Gennemslagskraft
  • Er ansvarlig og kan arbejde selvstændigt med den viden, du har fået fra andre
  • Analytisk og systematisk
  • Struktureret og målrettet, herunder evner at tilrettelægge egen tid således at deadlines overholdes
  • Fleksibel og forandringsparat
  • Gode samarbejdsevner, herunder har flair for at skabe resultater igennem andre
  • Har evnen til at finde en passende balance mellem detaljer og tid
  • Sætter pris på og har lyst til at bidrage til et godt arbejdsmiljø
  • Kan trives i et miljø hvor humør, hastighed og høj faglighed går hånd i hånd
     

Vi tilbyder:
En spændende arbejdsplads med stor diversitet i arbejdsopgaverne, med stor berøringsflade til mange forskellige funktioner på Sygehusapoteket. Du får muligheden for selv at være med til at sætte dit præg på stillingen alt efter din baggrund og erfaring. Vi er en fleksibel arbejdsplads med en placering tæt på motorvej og med cykelafstand til det meste af Aalborg.
 
Kontakt os gerne
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte produktionschef Ib Rasmussen på mobil: 41318862 / mail: ib.rasmussen@rn.dk
 
Ansættelsen
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og konkret lønforhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Den primære arbejdsadresse vil være Porsvej 1, 9000 Aalborg. Der vil derudover kunne forventes møder ude af huset fx hos en leverandør eller på de andre sygehusapoteker i Danmark.

Ansøgningsfrist er søndag den 7. marts 2021. Samtaler forventes afholdt d. 15. marts 2021. Tiltrædelse pr. 1. maj 2021.

Søg stillingen
 
I forbindelse med ansættelse indhentes straffeattest.

Sygehusapoteket har røgfri arbejdstid og en røgfri arbejdsplads.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap, etnisk baggrund.
 
Om Region Nordjylland
Region Nordjylland leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi er ca. 15.000 medarbejdere om opgaven, heraf 90 % inden for sundhed. Vi vil skabe et godt liv for alle nordjyske borgere og et sammenhængende Nordjylland. Vi gør digital kontakt med sundhedsvæsnet til et nemt og naturligt valg for nordjyderne. Læs mere om regionen på www.rn.dk.

< Tilbage

Pharmadanmark    CVR 65250314