
Repræsentantskabsmøde 2024
Repræsentantskabsmøde 2024
Der indkaldes til ordinært repræsentantskabsmøde lørdag den 9. november 2024 kl. 09.00 hos Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København.
Dagsorden
1. Valg af dirigent(er)
2. Vedtagelse af forretningsorden og tidsplan for repræsentantskabsmødet
2.1.1.Forretningsorden for Pharmadanmarks repræsentantskab 20242024
2.1.2.Tidsplan for repræsentantskabsmødet 2024
3. Beretninger fra bestyrelse og udvalg og debat
3.1.1.Beretning fra Hovedbestyrelsen & Forhandlingsudvalget
3.1.2.Beretning fra PDA-udvalget
3.1.3.Beretning fra Studiefonden (kun skriftlig)
4. Forelæggelse af regnskaber v/revisor
4.1.1.Årsregnskab 2023
5. Behandling af indstillinger og forslag
5.1.1.Drøftelse af fremtidig politisk strategi inkl. workshop
5.1.2.Status på Medlemsstrategi og drøftelser af samme
5.1.3.Forslag om ændring af PDA vedtægter
6. Forelæggelse til godkendelse af budgetter og fastsættelse af kontingenter for det følgende kalenderår
6.1.1.Revideret budget 2025 for Pharmadanmark og PDA vedtages
6.1.2. Endelig fastsættelse af kontingenter for 2025 herunder bidrag til PDA
7. Valg
7.1.1.Valg af to parlamentariske revisorer og 1 suppleant herfor
7.1.2.Valg til PDA-udvalget
7.1.3.Valg til Studiefonden
8. Fastlæggelse af det samlede antal sektionsrepræsentanter til repræsentantskabet for den følgende repræsentantskabsperiode
9. Fastsættelse af tid og sted for næste ordinære repræsentantskabsmøde
10. Eventuelt
Forslag fra foreningens medlemmer – herunder de enkelte repræsentanter – som ønskes behandlet på repræsentantskabsmødet, skal ifølge vedtægterne være sekretariatet i hænde senest 15. september.
Tilmelding
Du kan tilmelde dig repræsentantskabsmødet på her
Valg til hovedbestyrelsen
I henhold til foreningens vedtægter skal nye hovedbestyrelsesmedlemmer være valgt inden 15. oktober. For opstilling til hovedbestyrelsen gælder, at navnene på medlemmer, som ønskes opstillet, skal indgives skriftligt til sekretariatet af mindst seks stillere fra kandidatens egen sektion. Stillerlisterne skal være sekretariatet i hænde senest 15. september. Stillerliste kan findes her.
I år er der ledige suppleant pladser i hovedbestyrelsen, og de fordeler sig således i sektionerne:
Apotek - 2. suppleant.
Regioner og Kommuner - 1. og 2. suppleant.
Stat - 1. og 2. suppleant
Studerende - 2. suppleant.
Privat - 1. og 2. suppleant.